datum
van
tot
locatie
Vraag jij je af...


Wat leer je in de training Verhoog je omzet met effectief communiceren:
wat vinden anderen van deze training?

Anja kan de modellen heel duidelijk uitleggen
Ik wilde graag weten hoe je een verkoopgesprek kan voeren zonder dat je het idee dat je alleen aan het verkopen bent.
Tijdens de training werd duidelijk dat elke persoon dingen anders benaderd en iedereen op een andere manier denkt. Dat neem ik mee in een gesprek met een klant. Het is belangrijk dat ik geen dingen ga invullen voor klanten en ze juist vraag waarom ze iets vinden. Daarnaast hebben we het verkoopgesprek veranderd in een kennismakingsgesprek waardoor het voor mij veel luchtiger klinkt. Niet iedereen hoeft je klant te zijn en met dat in het achterhoofd ga ik makkelijker een gesprek in. De druk is ervan af.
Met belgesprekken houd ik vooral in mijn hoofd dat niet iedereen onze klant is en dat als ze geen interesse hebben dat dat niet persoonlijk is, maar dat het dan gewoon niet mijn klant is. Tijdens een live gesprek met een klant heb ik handvatten gekregen om het gesprek te beginnen en duidelijkheid te creëren bij de klant. Zo voorkom je dat het gesprek stroef of chaotisch verloopt. Dat is zeker iets wat ik mee ga nemen in de gesprekken.
Ik zou de training aanraden aan ondernemers, omdat het belangrijk is om te investeren in je bedrijf en doormiddel van deze training weer even duidelijk wordt hoe je op een juiste manier je klanten binnen kunt halen. Anja kan de modellen heel duidelijk uitleggen, waardoor je gelijk snapt wat ze met de modellen bedoeld. De training heeft 2 gedeeltes die goed op elkaar aansluiten en daardoor goed kunt toepassen op je eigen bedrijf.

Het is gewoon heel fijn om een hele dag aan je bedrijf te werken met iemand die je stap voor stap meeneemt
Ik ervaarde onzekerheid of ik de intakegesprekken wel goed genoeg deed, omdat er te weinig conversie uitkwam.
Het is gewoon heel fijn om een hele dag aan je bedrijf te werken met iemand die je stap voor stap meeneemt in hoe je een goed intakegesprek voert. Wat ik merk in een intake-gesprek dat ik dan zo bezig ben met expertise, vertrouwen winnen en enthousiamse tonen, dat ik de praktische zaken uit het oog verlies. Dit gespreksmodel geeft daarbij een heldere structuur en handvatten.